Proč by vaše firma měla být inkluzivní?
Pokud vás zajímá, proč byste měli chtít být jako firma inkluzivní, můžete si přečíst náš článek K čemu je agentura na inkluzivitu. Dozvíte se tam nejen to, jaké přínosy to má pro společnost, ale taky to, jaké výhody to má pro vás.
Nemusíme se tajit tím, že jich není málo. Tím, že se vaše firma pohne dopředu, si můžete vážně přilepšit.
Důležité je však zdůraznit, že z tohoto kroku těží i společnost. Pomůžete tím k zelenější planetě, k lepší reprezentaci marginalizovaných lidí i k lepšímu přístupu k vašim zákazníkům i zaměstnancům. My si myslíme, že by se o tento krok měla snažit každá firma.
A proč si to myslíme?
Protože firmy, korporáty i malé podniky, jsou nějakým způsobem zodpovědny za své činy. Každý kus plastu, který vyrobí, každý nemístný vtip, který někdo z řad personálu kde pronese, každý zákazník nespokojený s tím, jak k němu bylo přistupováno, všechny tyto věci se s firmou ponesou až do jejího zániku. Věřte nám, v době internetu, všudypřítomných kamer a Twitteru se nic neschová.
Nemyslíme si to jen my, mluví za nás čísla:
64 % dotazovaných uvedlo, že by si velmi pravděpodobně koupili produkt na základě závazku firmy o inkluzivitě
85 % žen uvedlo, že by měl film a reklama při zobrazování žen dohnat skutečný svět
66 % žen přestává pořad sledovat v případě, že mají pocit, že je negativně stereotypizuje
70 % respondentů uvedlo, že více věří značkám reprezentujícím diverzitu v komunikaci
70 % oslovených z generace mladších mileniálů uvedlo, že dá při výběru pravděpodobně přednost značce, která v rámci své propagace ukazuje inkluzi a podporuje diverzitu.
Inkluzivní týmy jsou o 80 % lepší v týmových hodnoceních, než týmy, které se o inkluzivitu nezajímají.
51 % queer osob ve své práci svou identitu skrývá kvůli obavám z následků
24 % osob zakusili v práci obecně negativní postoje vůči LGBTQ+ lidem z důvodu jejich sexuální orientace
Proč chceme zrovna firmám pomoci k tomu, aby nemusely tyto kauzy zametat pod koberec a místo toho se naučily prevenci a správnému přístupu?
Protože jsou velikou součástí naší společnosti a je to místo, kde se můžou změny dít rychle.
Co chceme a víme, že tomu díky naší práci přispějeme?
Chceme, aby všem bylo na tomto světě lépe. Chceme, aby měli všichni lidé stejnou možnost dostat práci, aby utlačovaní lidé dostali hlas a aby byli vidět. Chceme, aby se lidé nebáli být v práci tím, kým jsou. Chceme, aby bylo v klubech, barech i na festivalech bezpečno. Chceme, abychom cítili ze strany podniků a firem podporu, že jsme tam vítáni a že o nás, jako o lidi a zákazníky, stojí.